syntymäpäivät

Syntymäpäivä on päivä, joka ansaitsee tulla vietetyksi juuri sinulle sopivalla tavalla.
Apajalla jokainen juhla rakentuu omanlaisekseen, olipa kyseessä rauhallinen hetki läheisten kesken tai tanssien täyttämä ilta.

PERHEEN KESKEN

Lämmin & Arvokas

  • Rauhallinen tunnelma
  • Sukupolvien yhteinen hetki
  • Juhlamenu & Kakkukahvit
  • Sopii 20–150 hlö

Katettu pöytä, tuoksuvat ruoat ja läheiset ympärillä. Juhlapäivä, jossa sinun ei tarvitse huolehtia mistään.

JUHLAT TÄYSILLÄ

Elävä & Tunteikas

  • Juhlamenu & Ruokaviinit
  • Juomasuositukset & Baarialue
  • Bilebändi & Tanssia
  • Sopii 30–220 hlö

Syntymäpäivä, joka ei lopu kahvipöytään. Hyvää ruokaa, tanssia ja musiikkia, kaikki samasta paikasta.

ainutlaatuista tunnelmaa

Miksi valita apaja?

huolehtiva henkilökunta

Apajalla palvelu on enemmän kuin ammatti, se on tapa välittää. Kokenut tiimimme huolehtii jokaisesta yksityiskohdasta niin, että sinä voit keskittyä nauttimaan vieraistasi.

Ainutlaatuinen juhlapaikka

Järvimaisema ja ainutlaatuinen tunnelma. Paikka, jota ei löydy muualta. Apaja on yksityinen ravintola. Kun juhlanne alkaa, tila on kokonaan teidän.

Maut, jotka jäävät mieleen

Ruoka syntyy käsityönä lähitilojen raaka-aineista, savustuksen ja avotulen äärellä. Se maistuu, ja se muistetaan.

Chaîne des Rôtisseurs tunnustus vuonna 2021

syntymäpäivät
savutuvan apajalla

Syntymäpäivät Apajalla alkavat kauniisti katetusta pöydästä ja päättyvät siivottuun tilaan. Kaikki siltä väliltä on teidän.

Tila, tarjoilut, koristelu ja palvelu kuuluvat hintaan. Ja kun haluatte jotain enemmän, kuten kuvaajan, bilebändin tai kukka-somistuksen, yhteistyökumppanimme täydentävät juhlan juuri sellaiseksi kuin haaveilitte.

Yhteistyökumppanit

asiakkaidemme kokemuksia

onnistuneita juhlia

”Iso kiitos koko teidän tiimille! Juhlani onnistuivat täydellisesti, ruoka oli aivan huikeaa, viinit erinomaisia ja kaikkialla oli tyylikästä ja kaunista. Vieraani olivat paikasta, ilmapiiristä ja koko kokonaisuudesta täysin hurmaantuneita ja haltioissaan. Lämmin kiitos siis minun, perheeni ja vieraideni puolesta.”

Kesäterveisin Laura A

”Kiitos teille, meillä oli upea ja intiimi juhlaillallinen ihanassa paikassa. Ruoka oli todella maittavaa ja ehdottomasti tulemme vielä joskus uudestaan, jos vastaavia juhlatilaisuuksia tulee pidettäväksi.”

Marjut, K.

”Poikamme kastejuhla vietettiin Savutuvalla tasan 11v sitten. Tilaisuus oli herkkä ja kaunis. Henkilökunta piti meistä vieraista hyvää huolta. Myös työ-ja kaveriporukalla ollaan vietetty monet illanistujaiset ja pikkujoulut täällä. Minun mielestä Suomen ykköspaikka miljöön <3, ruuan ja palvelun suhteen. Kiitos!”

Helena G.

Juhlapäivä odottaa

pyydä tarjous

Jokainen juhla on erilainen. Ota yhteyttä niin suunnitellaan juuri teidän näköisenne päivä.

Ota yhteyttä